سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موزیک مگ

بدن زنان ، به آرامی از دهه سی ، دستخوش تغییراتی می شود و مهمترین نکته در سلامت زنان در این دوره ، دریافت ویتامین ها و مواد معدنی کافی به بدن آنها است. نکته آخر این است که اکثر خانم ها نمی توانند رژیم غذایی سالم از جمله میوه و سبزیجات و مواد معدنی را دنبال کنند. بنابراین لازم است که آنها روزانه تعدادی مکمل را زیر نظر پزشک مصرف کنند ، تا بدن آنها از نظر ویتامین و مواد معدنی کمبود نشود. در اینجا مکمل هایی که زنان باید در دهه سی خود استفاده کنند.

 

امگا 3

امگا 3 برای بدن ضروری است و در مقادیر کمی از مواد غذایی یافت می شود. بیشتر بزرگسالان ، به ویژه زنان ، از نظر این ماده کمبود دارند. بنابراین باید امگا 3 های مورد نیاز خود را از منابع خارجی دریافت کنیم. مصرف امگا 3 فواید سلامتی فوق العاده ای دارد. کاهش التهاب ، بهبود عملکرد مغز و سلامتی ، کاهش کلسترول ، کاهش افسردگی ، جلوگیری از سرطان و مصرف مکمل نیز باعث کاهش خطر حمله قلبی و سکته مغزی می شود که در زنان دهه سی و چهل سالگی در خانم ها شایع است و منجر به اختلالات خود ایمنی می شود. همچنین کمک می کند.

ویتامین دی

ویتامین D به بدن کمک می کند تا کلسیم را جذب کند ، بنابراین یکی از مهمترین مکمل های مورد نیاز بدن در این دوره ویتامین D است. این ویتامین در نور آفتاب وجود دارد ، اما بیشتر خانم ها در معرض نور کافی خورشید قرار ندارند و کمبود آن هستند. ویتامین D. هستند بنابراین اگر شما جزو آن دسته از خانم هایی هستید که شرایط جذب ویتامین D را از طریق نور خورشید ندارید ، حتما با مصرف مکمل ها با مشورت پزشک خود این ویتامین را دریافت کنید.

 

پروبیوتیک

70? سیستم ایمنی بدن ما در روده است. بنابراین ، حفظ روده سالم بسیار مهم است. مصرف پروبیوتیک یکی از اصلی ترین کلیدهای سلامت روده است. از این ماده برای ساخت باکتریهای خوب در روده استفاده می شود. بنابراین برای حفظ مصونیت خود ، باید از پروبیوتیک استفاده کنید. به جلوگیری از عفونت های رحمی در زنان کمک می کند. خوشبختانه مواد غذایی حاوی ماست پروبیوتیک مدتی است که در بازار به بازار عرضه شده اند ، اما این میزان هنوز برای خانم ها کافی نیست و باید از منابع خارجی پروبیوتیک بگیرید.

 

چند ویتامین

هیچ مکمل نمی تواند جایگزین یک رژیم غذایی سالم شود. بیشتر ما روزانه فقط یک وعده میوه و سبزیجات می خوریم ، در حالی که متخصصان بهداشت توصیه می کنند حداقل برای وعده های غذایی روزانه حداقل 5 وعده میوه و سبزیجات میل کنیم. برای زن بسیار نادر است که روزانه این مقدار میوه و سبزیجات مصرف کند. پس چه باید کرد؟ مصرف میوه و سبزیجات را تا حد ممکن به حداکثر برسانید ، اما یک مکمل مولتی ویتامین مصرف کنید تا بقیه ویتامین ها و مواد معدنی بدن خود را بدست آورید.

 

آنتی اکسیدان ها

آنتی اکسیدان ها از جمله مواردی هستند که بدن ما برای جلوگیری از سرطان و داشتن پوستی شفاف و موهای قوی و سالم به آن نیاز دارد. آنتی اکسیدان ها در غذاهایی از قبیل لوبیای قرمز ، کنگر فرنگی و انواع توت ها از جمله توت فرنگی ، توت سیاه ، تمشک و لوبیا یافت می شوند. با این حال ، رژیم غذایی ما معمولاً مقادیر زیادی از این مواد را شامل نمی شود. برای جبران این کمبود ، می توانید آنتی اکسیدان مورد نظر خود را از طریق مکمل های زیر نظر پزشک به رژیم غذایی خود اضافه کنید.