سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موزیک مگ

نظر

ازدواج

ازدواج پیوند مقدسی است که زن و مرد را به هم متصل می کند، بنابراین هر فردی که می خواهد ازدواج کند باید توصیه هایی را دریافت کند که در ابتدای زندگی به او کمک کند زیرا این یک زندگی کاملاً جدید با شخص دیگری است، بنابراین اولین چیزی که او توصیه می کند این است که عشق ورزیدن به طرف مقابل، ایجاد توقع از طرف مقابل، تغییر زندگی شخصی و به عنوان مثال شاد کردن زن یا شوهر است و همسران برای افزایش صمیمیت باید زمان زیادی را با یکدیگر بگذرانند. و عشق بین آنها و در ادامه به فواید ازدواج برای سلامتی می پردازیم.

فواید ازدواج برای سلامتی

برخی از قوانین سنتی می‌گویند که افراد متاهل نسبت به مجردها طولانی‌تر و سالم‌تر زندگی می‌کنند، و تحقیقات نشان می‌دهد که ممکن است این درست باشد، مطالعات نشان می‌دهد که زوج‌های متاهل، به‌ویژه مردان، کمتر احتمال دارد زودتر بمیرند و کمتر در اثر بیماری‌های ناشی از این بیماری جان خود را از دست می‌دهند . قلب یا سکته ، فواید سلامتی ازدواج مورد بحث قرار خواهد گرفت: لذت بردن از رفتار ایمن تر، و این را یک روانشناس نشان داد که ازدواج به طور قابل توجهی از قرار گرفتن در معرض خطرات مواد مخدر و اعتیاد به موادی که سلامتی را از بین می برد، جلوگیری می کند. شب زفاف یکی از به یادماندنی ترین شب های زندگی هر زن و مردی است که ازدواج این امر را فراهم می کند.

 

برخورداری از شخصیت اجتماعی تر، و این را یک روانپزشک ثابت کرد که ازدواج صمیمانه ترین و نزدیک ترین رابطه با انسان است، یعنی شریک زندگی و منبع حمایت عاطفی و روانی نزدیک است و آن فرد از شریک زندگی خود استقبال می کند و از سوی دیگر افراد تنها و ناراضی ممکن است در معرض انزوای اجتماعی قرار گیرند و این ممکن است منجر به افسردگی و نادیده گرفتن سلامت خود شود. 

وظیفه زن در شب عروسی چیست و در شب حجله یا شب زفاف به چه نکاتی باید اهمیت داده شود ؟

ازدواج برای سلامتی مفید است شب حجله یا شب زفاف تمام نگرانی های انسان مجرد را از بین می برد.، همانطور که یک روانپزشک می گوید که همسر تأثیر زیادی بر رفتار دارد، زیرا شخصی به شما یادآوری می کند که نباید آن را بخورید و باید یک نوشیدنی کمتر بخورید یا هر یک از دستورالعمل هایی که سلامت را حفظ می کند. این بدان معناست که همسران می توانند گاز گرفتن یکدیگر به حفظ عادات سالم کمک می کند. 

ایمنی خود را تقویت کنید مطالعات نشان داده است که افرادی که روابط شادی دارند عملکرد ایمنی قوی تری نسبت به افرادی که ندارند دارند و کورتیزول در افراد متاهل نسبت به افراد مجرد به میزان کمتری ترشح می شود و این ممکن است مهم باشد زیرا سطح کورتیزول تمایل دارد. سطح استرس را منعکس می کند و سطوح بالای کورتیزول می تواند عملکرد سیستم ایمنی را مختل کند. 

راه های هوشمندانه برای نجات ازدواج بعد از صحبت از فواید ازدواج سالم، باید از دنباله‌ای صحبت کنیم که با عشق شروع می‌شود، سپس ازدواج اتفاق می‌افتد و بعد از گذشت چندین دهه از زمان پراکنده با بسیاری از شکاف‌های یک رابطه زناشویی موفق، باید راه‌هایی برای حفظ سلامتی یافت. . از ازدواج، آن را به عنوان یک چیز عادی نمی کند باقی می ماند فرد با شریک زندگی خود تا زمانی که موهای خاکستری تبدیل می شود و چین و چروک به نظر می رسد، و زیر راه های هوشمندانه برای حفظ ازدواج سالم در هر سنی عبارتند از: 

توجه به سلامت بدن و تناسب اندام برای مردان و زنان به طور کلی. یک برنامه مالی تهیه کنید که به غلبه بر همه موانع مالی که خانواده می تواند از آنها بگذرد کمک کند. رعایت نکردن آداب و رسومی که می تواند بر خانواده تأثیر منفی بگذارد. یک زندگی جنسی سالم و منظم داشته باشید. آموزش خود برای انعطاف پذیری و پذیرش تفاوت ها و اشتباهات طرف مقابل. برای حفظ تناسب اندام و فعال نگه داشتن بدن به طور منظم ورزش کنید. مراقبت و همدلی به طرف مقابل به شیوه ای مهربانانه و محبت آمیز.

 

از اینکه زمان ارزشمندتان را به مطالعه این مطلب از سایت همسرتایم اختصاص دادید، بی نهایت سپاسگزاریم.