سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موزیک مگ

الهه ها ، در بسیاری از داستان ها و آیین ها ، زنانی با زیبایی چشمگیر هستند که آرمان هایی مانند خلوص ، صلح و جذابیت را نشان می دهند. امروزه الهه بودن به معنای یافتن آرامش درونی ، داشتن زندگی اصیل و صادقانه و توانمند سازی خود زنانه است.


قدرت زنانگی را در آغوش بگیرید. از نظر بسیاری ، مردانگی نمادی از قدرت مطلق است و اغلب اوقات ، زنانگی به عنوان نوعی ضعف یا وضعیت تبعی تلقی می شود. با این حال ، شما باید گذشته این حالت ذهنی باشید و بسیاری از نقاط قوت بی نظیر زنانه را جشن بگیرید.
زنانه الهی: بسیاری معتقدند که الهه شدن به معنای بیدار کردن زن الهی یا پیروی از اصول زنانه پرورش ، عشق ورزیدن ، دلسوزی ، بصیرت ، شهود ، خلاقیت ، گذشت ، شفابخشی و خرد است.



یک فضای امن برای خود ایجاد کنید که بتوانید در آن آرامش داشته باشید و احساس راحتی کنید. [2] فضایی بسازید که بتوانید از مشغله و خواسته های زندگی اجتماعی خود جدا شوید.
این فضا می تواند یک اتاق دنج ، یک گوشه مطالعه یا یک گوشه آرام باشد.
فضای امن خود را با وسایلی پر کنید که نماد الهه مورد نظر شما هستند. این می تواند یک تصویر یا شی باشد که نمایانگر الهه شما باشد.
وسایل آرامش بخشی مانند شمع ، بخور ، چشمه آب ، گیاهان و گلها ، یا بلورها و سنگهای معنوی را اضافه کنید.
در این فضا ژورنال بزنید ، نماز بخوانید یا خیال بافی کنید. کارهایی انجام دهید که باعث آرامش شما شده و به شما امکان می دهد خود را منعکس و پرورش دهید.


احساسات و عواطف خود را بپذیرید و گوش دهید. برای اینکه الهه درونی خود را پیدا کنید ، مهم است که در درون خود آرامش پیدا کنید.
سعی نکنید خلا یا خلا را از طریق وسایل بیرونی پر کنید (مانند وسواس با پوچی ، حرص و آز ، یا احساس هوس برای داشتن احساس بهتر در مورد خود).
روی چیزهایی تمرکز نکنید که نمی توانید تغییر دهید. در عوض ، آن را به خاطر آنچه که هست بپذیرید و خواهید توانست خود را از استرس ناشی از نگرانی در مورد وضعیتی که نمی توانید تغییر دهید ، خلاص کنید.
احساسات خود را انکار نکنید. آنها را معتبر و موردی برای احساس و کاوش ارزشمند بدانید.



مراقبه کنید مراقبه از نظر روانی و فیزیولوژیکی فواید زیادی دارد. هدف از مراقبه این است که ذهن شما را از حواس پرتی پاک کرده و به شما کنترل بیشتری بر ذهن و بدن خود بدهید. این می تواند باعث کاهش سطح استرس ، کاهش ضربان قلب ، ایجاد اعتماد به نفس و افزایش خلاقیت شود. [3] بسیاری از زنان به عنوان راهی برای اتصال به الهه درونی خود مراقبه می کنند.
برای شروع یک مدیتیشن ساده تنفسی را امتحان کنید. چهار پا یا در وضعیت راحتی بنشینید. چشمان خود را تا نیمه ببندید و منحصراً بر راه طبیعی نفس کشیدن تمرکز کنید. از نحوه ورود و خارج شدن نفس از بدن آگاه شوید. [4]
در مقابل وسوسه پیروی از افکار مختلفی که در ذهن شما ایجاد می شود مقاومت کنید. در عوض ، تمام توجه خود را به احساس تنفس معطوف کنید.
اگر در مدیتیشن مشکل دارید مراقبه هدایت شده را امتحان کنید. این کار به تلاش کمتری از شما نیاز دارد ، اما با این وجود مزایای مراقبه را به شما می دهد. همچنین می تواند شما را به مکانهایی برساند که تصور نمی کردید هرگز تصور نکنید. [5]
یوگا را به عنوان یک روش جایگزین مراقبه امتحان کنید. یوگا بسیاری از اصول خود را از مدیتیشن وام می گیرد. این می تواند به بهبود سلامت جسمی و تکنیک های تنفسی کمک کند.



با مادر طبیعت ارتباط برقرار کنید. ممکن است بیشتر اوقات خود را در داخل یک ساختمان بگذرانید و از طبیعت جدا شوید. برای یافتن الهه درونی خود بسیار مهم است که به خود یادآوری کنید از کجا آمده اید و زیبایی طبیعت.
با پای برهنه در طبیعت قدم بزنید و احساسی کنید که پاهای شما ثابت است و شما را به زمین می رساند.
برای قدردانی و تجلیل از زیبایی های طبیعت ، فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری ، شنا یا پیاده روی در خارج از خانه انجام دهید.




با خوردن غذای سالم و مراقبت از بدن از آن مراقبت کنید. بدن شما سزاوار این است که با اقدامات خودمراقبتی که به سلامت جسمی و روحی شما احترام می گذارد ، درمان شود.
هنگام گوش دادن به موسیقی آرامبخش و احاطه شده توسط شمع های با بوی شیرین ، حمام نمک یا شیر Epsom بخورید. این کار باعث آرامش ذهن شما می شود و همچنین باعث نرمی و بهبود پوست می شود.
روزهای سلامت روان خود را در جایی سپری کنید که خودتان را به انجام فعالیت های آرامش بخش یا نشاط آور می گذرانید.
غذاهای بی ارزش را کاهش دهید و یک رژیم غذایی متعادل داشته باشید.




به سبک الهه خود لباس بپوشید. الهه ها می توانند به اشکال مختلفی وجود داشته باشند ، بنابراین آزادی زیادی در توسعه سبک خود وجود دارد. نمایش های معروف الهه ها زنانی را به تصویر می کشند که لباس هایی چاپلوس و در عین حال متواضع دارند که سبک کلاسیک و عاشقانه ای برای آنها دارد.
لباس هایی متناسب با نوع اندام خود بپوشید تا بهترین ویژگی های شما را برجسته کند.
لباس هایی با رنگ پاستل و رنگ خاکی را امتحان کنید.
از پارچه های الیاف طبیعی مانند چرم یا ابریشم استفاده کنید.



2
موهای خود را حالت دهید. مدل های مختلف الهام گرفته از الهه مانند آپدیت های یونانی یا رومی را امتحان کنید. و با استفاده از محصولات مخصوص مو یا داروهای خانگی طبیعی موهای خود را طبیعی و سالم نگه دارید. [6]
برای رشد موهای ضخیم: با ماساژ روغن نارگیل کمی گرم شده در پوست سر ، فولیکول های مو را تحریک کنید و یک حوله مرطوب و گرم را به دور موهای خود بپیچید تا اثر روغن افزایش یابد.
برای اصلاح موهای نرم یا صاف: استفاده از آبجو یکی از روش های محبوب حجم دادن به مو است. با مخلوط کردن 15 میلی لیتر آبجو تخت (برای چند ساعت بیرون ماندن) با 1 قاشق چایخوری روغن کلزا یا روغن آفتابگردان و یک تخم مرغ خام ، ماسک مو ایجاد کنید. این را به مدت 15 دقیقه روی موهای مرطوب بگذارید و کاملاً بلند شوید. همچنین می توانید آبجو اسپریتز را با یک بطری اسپری روی موهای خود قرار دهید. آبجو به تقویت موهای ریز و ایجاد ساختار کمک می کند.
برای رفع موهای وز شده: آووکادو به تنهایی یا همراه با سایر مواد مانند موز ، زرده تخم مرغ ، سس مایونز یا خامه ترش راهی عالی برای مرطوب سازی موهای خشک یا وز است. آووکادو له شده و / یا قسمتهای مساوی یک ماده مرطوب کننده دیگر را به پوست سر خود ماساژ دهید. قبل از اینکه با آب خنک بشویید بگذارید 15 دقیقه بماند.