سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موزیک مگ

نظر


   "دوره همه گیری به ویژه زوجینی را که از نزدیک شدن می ترسیدند تحت تأثیر قرار داد ، زوجینی که مجبور بودند مدت طولانی با هم در یک خانه بمانند. منفی درمانگر خانواده و ازدواج دکتر اوبنگول اژدر آنقدر که تصور می شد افزایش نیاورد ،" زیرا همه در این دوره تنها بودند. "


ترکیه نیز از مارس تاکنون مانند جهان تأثیرگذار است ویروس کروناگرچه در بسیاری از زمینه های زندگی باعث تغییر عادات اساسی شد ، اما در زندگی خانوادگی نیز اضطراب ایجاد کرد.



افرادی که در دوران کودکی توسط والدین خود مورد بی توجهی قرار گرفته اند ، از صمیمیت در ازدواج خود می ترسند. دوره همه گیری ترس این افراد را که عادت به زندگی خود دارند نشان داده است. اینها افرادی هستند که ظاهراً متاهل به نظر می رسند اما در دنیای جداگانه ای از خود زندگی می کنند. بیشتر بخوانید



عمیق ماندن در روند ویروس کرونا ، ترس آنها را از نزدیک بودن نشان داد. آنها همیشه فاصله خود را حفظ می کنند ، و فکر می کنند "اگر من هرگز بیش از حد به او وابسته شوم ، و اگر او روزی مرا ترک کند ، من نمی توانم این احساس را تحمل کنم". بنابراین ، در طی روند ویروس کرونا ، آنها دور از یکدیگر و جنگ بیشتر شروع کردند.


زوجهای دارای فرزندان زیاد نیز تحت تأثیر قرار گرفتند

زوجهای دارای فرزندان زیاد نیز باید معلم ، سرپرست و دوست فرزندان خود باشند. والدین نزدیک شدن به یکدیگر را شروع نمی کنند ، هم از نظر پیشگیری از عفونت و هم از نظر خستگی و استرس. زوج های کارگر در منزل نیز به دلیل مسئولیت های زندگی تجاری و برخی مشکلات اقتصادی بحث و گفتگو را آغاز کردند.

طلاق به اندازه تصور افزایش پیدا نکرد

با فرآیند قرنطینه ، مشکلات زوج هایی که با بی توجهی به مشکلات خود تا امروز زیر فرش فرو رفته اند ، بر سر زبان ها افتاد. آنها قبلاً به سر کار می رفتند ، بیرون می رفتند و وقتی زندگی اجتماعی بود ، به نوعی مدیریت کردند زیرا مشکل اصلی بین آنها را حل نکردند.

با این حال ، طی ساعت های طولانی در همان خانه ، ساعات طولانی را در یک خانه گذراند و مشکلاتی را که تا به امروز نادیده گرفته بودند ، آشکار کرد و باعث جدا شدن آنها از یکدیگر شد. تحمل آنها نسبت به یکدیگر کاهش یافت و همین امر آنها را به مرز جدایی و طلاق رساند. اما باور کنید ، طلاق ها در واقع آنقدر که فکر می کردیم افزایش پیدا نکردند. چون همه تنها مانده بودند.

زندگی منظم در همه گیری ضروری است

صبح که از خواب بیدار می شوید ، باید وقت صبحانه ، کلاس بچه ها ، زمان بازی داشته باشید. بگذارید آنها مثل اینکه مدرسه ای وجود دارد ساعت 9.30 به رختخواب بروند.

بگذارید زوجین وقت داشته باشند. لطفاً وقت را با هم بگذرانیم. هم از نظر کلامی و هم از نظر تاکتیکی عشق و علاقه خود را به یکدیگر نشان دهید. زندگی جنسی خود را نادیده نگیرید.

در مناطق باز و مناطق پیک نیک که جمعیتی در آنها وجود ندارد قدم بزنید.

این دوره را نیز به عنوان یک سرمایه گذاری برای خود در نظر بگیرید. به سفر درونی خود بروید ، بیشتر به مراقبه بپردازید.

می توانید یک زبان خارجی یاد بگیرید. مردانخوردنمی تواند انجام دهد ما همیشه در خانه ، ماشین ، مبلمان و کودکان سرمایه گذاری کرده ایم.

اکنون زمان سرمایه گذاری در خود ، ازدواج ، رابطه جنسی ، زندگی خانوادگی خودمان است.