سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موزیک مگ

نظر

وقتی صحبت از جنسیت می شود ، اصطلاح "طبیعی" می تواند بسیار متفاوت باشد. با این حال ، بیشتر افراد وقت زیادی را صرف فکر می کنند که در زمینه جنسیت دقیقاً چه چیزی طبیعی است. بعلاوه ، بسیاری از ما از بیان عقاید خود در مورد زندگی صمیمی خود خجالت می کشیم و این وضعیت آنها را بیشتر پیچیده می کند.

همان طور که دختران نیز از نداشتن خواستگار ناراحت می شوند مواردی وجود دارد که باعث رنجش جنسی می شود.

برخی از مشکلات غیرمعمول جنسی ، برخی از افراد را از حد طبیعی پذیرفته شده توسط اکثریت جامعه خارج می کند. این شرایط می تواند بیماران را بسیار خجالت زده کند و درد عاطفی و جسمی را تجربه کند. برخی از این شرایط پس از تولد ظاهر می شوند ، در حالی که برخی دیگر برای توسعه و آشکار شدن زمان می برد. جهت مطالعه منبع اینجا را کلیک کنید.

سندرم تحریک دستگاه تناسلی مداوم
بیماران مبتلا به این اختلال دائماً در حالت تحریک جنسی قرار دارند. علائم این بیماری می تواند متفاوت باشد. زنان اغلب علائم بدنی تحریک ، از جمله بزرگ شدن اندام تناسلی را احساس می کنند ، بدون اینکه حتی به جنسیت فکر کنند. حتی ممکن است چنان اندام تناسلی حساسی داشته باشند که حتی پوشیدن نوع خاصی از لباس زیر یا رانندگی می تواند منجر به برانگیختگی شود. بیماران مبتلا به این اختلال ممکن است چندین ارگاسم خود به خود در روز داشته باشند. کارشناسان معتقدند این شرایط ممکن است به دلیل آسیب دیدن اعصاب حسی باشد. در برخی موارد ، با کمک داروهای ضد افسردگی شرایط بهبود می یابد.

پریاپیسم
در این شرایط نعوظ دردناک دائمی آلت تناسلی مرد وجود دارد که با انزال پایان نمی یابد. علت آن انسداد خون در ناحیه تناسلی است. لوسمی، بیماری پروستات، - این می تواند خود به خود پس از مصرف داروهای خاص یا در برخی از بیماری ها رخ می دهد، اورتریت ، cavernitis و دیگران است.

پریاپیسم یک اورژانس پزشکی است زیرا اگر به موقع اصلاح نشود می تواند به رگ های خونی یا حتی قانقاریا آلت تناسلی مرد آسیب برساند. نداشتن خواستگار نیز می تواند یکی از مواردی باشد که دختران را ناراحت می کند.



سکسومنیا
افرادی که از این بیماری رنج می برند عادت دارند هنگام خواب رابطه برقرار کنند. در بیشتر موارد ، آنها نمی دانند که این کار را انجام می دهند مگر اینکه توسط شریک زندگی خود مطلع شوند. رفتار بیماران می تواند از خودارضایی تا مقاربت جنسی در هنگام خواب باشد. افراد جنسی معمولاً از رفتار خود احساس شرم می کنند و این می تواند منجر به مشکلاتی در روابط آنها شود.

جنسیت
بسیاری از افراد جنسیت را بخشی مهم در هر رابطه عاشقانه می دانند. اما تعداد کمی از افراد تمایل جنسی را احساس نمی کنند و تماس جنسی را ضروری نمی دانند. آنها احساس علاقه جنسی به افراد دیگر نمی کنند. این با عفت ، که در آن افراد خود تصمیم می گیرند با افراد دیگر ارتباط جنسی نداشته باشند ، متفاوت است.

بیش از یک اندام تناسلی
در برخی از موارد دستگاه تناسلی وجود ندارد ، در حالی که در برخی موارد ممکن است بیمارانی بیش از اندام های تولید مثل لازم وجود داشته باشد. مردان متولد شده با دیفتری دو آلت تناسلی دارند . این وضعیت بسیار نادر است و به دلیل نقص در تشکیل دستگاه تناسلی در طول رشد جنین است. معمولاً یک آلت تناسلی مرد کوچکتر و توسعه نیافته است. این بیماری اغلب با نقص در کلیه ها ، ستون فقرات ، روده بزرگ یا راست روده همراه است. مردان مبتلا به دیافیلی ممکن است باروری طبیعی داشته باشند یا نابارور باشند.